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[PRNewswire] 스피니커 서포트, 한층 강화된 보안 솔루션 출시

송고시간2019-08-16 09:32

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-- 종합적인 보안 방법론, 이제 맥아피가 제공하는 가상 패치 도구를 포함

(덴버 2019년 8월 15일 PRNewswire=연합뉴스) 글로벌 유수의 오라클 및 SAP 제3자 지원 서비스 제공업체인 스피니커 서포트(Spinnaker Support)는 오늘, 데이터, 애플리케이션, 주변 기술들에 대한 세븐포인트 보안(Seven-Point Security) 기능을 갖춘 향상된 보안 및 취약성 관리 솔루션의 출시 소식을 전했다. 초기 온보딩부터 지원 라이프사이클 전반에 걸쳐 적용되는 이번 보안 솔루션은, 고객들의 데이터베이스들에 대한 보안성을 보다 강력하게 향상시킬 수 있도록 맥아피(McAfee)에서 제공하는 가상 패치 도구를 포함한다.

자사 모든 지원 서비스에 통합되는 스피니커 서포트의 세븐포인트 보안 솔루션은, 확립된 프로세스, 최신 보안제품, 보안과 애플리케이션 전문 글로벌 직원을 통해 전체 기술 스택을 지속적으로 보호한다. 해당 솔루션은 지속적인 발견, 강화 및 주문형 보호의 프레임워크라 할 수 있다. 세븐포인트들은 아래를 의미한다.

1. 초기 및 지속적인 조사

2. 보안 리소스 라이브러리

3. 사용자 정의 위험성 검토

4. 공격면 축소

5. 취약점 관리

6. 보안 제품 배포 (IDS/IPS와 가상 패칭)

7. 정기적인 CVE 회보

"데이터 유출 증가와 데이터 보호 및 개인정보 보호 규정들의 지속적인 발전에 따라 대부분의 조직은 민감한 비즈니스 데이터를 보호하는 방법을 최신 상태로 유지해야 한다는 과제에 직면하고 있다" 면서 "가장 중요하게 여기는 것은, 스피니커 서포트가 지원하는 고객들의 애플리케이션과 주변 기술들의 보안을 확보하는 것이다. 이 시장에서 다층식 반응형 세븐포인트 보안은 확실히 차별화된 입지에 서 있다고 믿는다"고 스피니커 서포트의 CTO인 레인 샌더슨(Iain Saunderson)은 전했다.

스피니커 서포트는 IDS(Intrusion Detection System)와 IPS(Intrusion Prevention System) 솔루션을 제공하고 있다. 이 보안 프레임워크를 완성하는 것이 바로 맥아피가 제공하는 가상 패치 소프트웨어다. 가상 패치는 새로 발견된 취약점의 악용성을 줄일 수 있도록 관련 통제 및 관리를 빠르게 개발하고 구현한다.

이 새로운 소프트웨어 서비스는 패치되지 않은 취약점들로 인해 발생할 수 있는 위험으로부터 광범위한 데이터베이스 목록을 보호한다. 스피니커 서포트 고객들이 각 활성 환경에 센서들 및 보안 서버를 설치하면 해당 제품은 데이터베이스 공격 및 침입 시도들을 실시간으로 감지하고 예방한다. 기존 소프트웨어 패치보다 훨씬 빠르고 침입이 적은 해당 가상 패치 제품은 지속해서 업데이트되며 해당 소프트웨어 패치가 널리 사용 가능해질 때까지 흔히 요구되는 설치 또는 테스트를 위한 시스템 다운타임(가동중단시간)을 요구하지 않는다.

"오라클이나 SAP의 패치들은 치명적인 취약점 및 노출에 대해서 유효하지만 제한적인 솔루션이라 할 수 있다" 면서 "스피니커 서포트의 세븐포인트 보안 솔루션은, 가상 패치 기능을 비롯한 다양한 프로세스와 제품들을 활용하기 때문에 타 공급업체 패치들보다 많은 보안 문제를 해결할 수 있다. 새로운 가상 패치 도구를 추가하기 전에 보안 문제를 언급한 고객들의 98%가 스피니커 서포트로 전환한 이후 보안 수준이 향상되었거나 유지되었다고 보고했다. 스피니커 서포트는 지금까지보다 더욱 강력한 솔루션을 제공하게 되어 매우 기쁘게 생각하며 앞으로 성능의 지속적 향상을 위해 노력할 것이다"고 샌더슨(Mr. Saunderson)은 전했다.

스피니커 서포트(Spinnaker Support)

스피니커 서포트는 전 세계적으로 높은 신뢰를 받는 글로벌 유수의 최고의 오라클 및 SAP 제3자 지원 업체이다. 스피니커 서포트의 고객들은 보다 종합적이고 대응이 빠른 서비스를 제공받는 것은 물론 관리비용을 연평균 62%나 절감하면서 기존 소프트웨어를 무기한 사용할 수 있다. 스피니커 서포트는 지원, 관리 서비스, 컨설팅이라는 독특한 조합의 서비스를 제공하는 업계 유일의 제3자 지원 서비스 공급업체다. 고객들은, 스피니커 서포트가 각 기업 애플리케이션들의 성능을 최상으로 유지해주는 한편 온프레미스 환경에서 하이브리드 그리고 클라우드까지 각 최선의 방안을 모색할 수 있도록 지원해 주는 것에 대한 탄탄한 신뢰를 가지고 있다.

스피니커 서포트의 수상 실적에 빛나는 서비스들은, 오라클 E-비즈니스 스위트, JD 에드워즈, 시벨, 오라클 데이터베이스, 오라클 테크놀로지 및 미들웨어 제품군, 하이페리온, 디맨트라, 애자일 PLM, ATG/엔데카, SAP, 비즈니스오브젝츠를 포함한다. 더 상세한 정보는 당사 웹페이지(website[https://spinnakersupport.com/ ])를 방문하면 확인할 수 있다.

미디어 문의:

미쉘 윌킨슨(Michelle Wilkinson)

720-457-5442

mwilkinson@spinnakersupport.com

로고 - https://mma.prnewswire.com/media/538443/Spinnaker_Support.jpg

Spinnaker Support is the fastest growing provider of third-party maintenance and managed services for Oracle and SAP applications

출처: 스피니커 서포트(Spinnaker Support)

Spinnaker Support Releases Enhanced Security Solution for Customers that Run Oracle and SAP

-- Comprehensive Security Methodology Now Includes Virtual Patching Tool, Powered by McAfee

DENVER, Aug. 15, 2019 /PRNewswire/ -- Spinnaker Support, a leading global provider of Oracle and SAP third-party support services, today announced the release of its updated security and vulnerability management solution, now featuring seven-point protection for data, applications, and surrounding technologies. The updated security solution, which applies from initial onboarding and throughout the support lifecycle, now includes a virtual patching tool, powered by McAfee, that offers additional protection for customers' databases.

Integral to all its support services, Spinnaker Support's Seven-Point Security Solution continuously protects the entire technology stack through established processes, modern security products, and a global staff of security and application experts. The solution is a framework of continuous discovery, hardening, and on-demand protection. The seven points are:

1. Initial & Ongoing Investigation

2. Security Resource Library

3. Custom Risk Review

4. Attack Surface Reduction

5. Vulnerability Management,

6. Security Product Deployment (IDS/IPS and virtual patching)

7. Periodic CVE Bulletins

"With the rise in data breaches and the continuing evolution of data protection and privacy regulations, most organizations are challenged to keep current in how they secure their business-sensitive data," stated Iain Saunderson, Chief Technology Officer at Spinnaker Support. "Securing the applications and surrounding technologies of customers we support is paramount, and we believe our multilayered, responsive Seven-Point Security is unequaled in our served market."

Spinnaker Support has been providing an Intrusion Detection System (IDS) and Intrusion Prevention System (IPS) solution. Rounding out this security framework is virtual patching software, powered by McAfee. Virtual patching is the quick development and implementation of a control that reduces exploitation of newly discovered vulnerabilities.

This new software offering shields an extensive list of databases from the risk presented by unpatched vulnerabilities. When Spinnaker Support customers install sensors and a security server in their active environment, the product detects and prevents attempted database attacks and intrusions in real-time. The virtual patch product is far faster and less intrusive than traditional software patching, is updated continuously, and does not require system downtime for installation or testing until the software patch is widely available.

"Patches from Oracle and SAP are a valid but limited solution for critical vulnerabilities and exposures," continued Mr. Saunderson. "Our Seven-Point Security Solution resolves more security issues than vendor patches because it deploys multiple processes and products, including now the ability for virtual patching. Prior to the addition of the new virtual patching tool, 98% of our customers who cited security as an issue reported that their security level was improved or unchanged after switching to Spinnaker Support. We are excited to deliver them an even more powerful solution and will strive for continuous improvements going forward."

About Spinnaker Support

Spinnaker Support is a leading and trusted global provider of Oracle and SAP third-party support. Spinnaker Support customers get more comprehensive and responsive service, save an average of 62% on their annual maintenance fees, and can remain on their current software releases indefinitely. We remain the only third-party support vendor to provide this unique blend of support, managed services, and consulting. Our customers trust us to keep their enterprise applications running at peak performance while helping them navigate from on-premise to hybrid to cloud.

Spinnaker Support's award-winning blend of services span Oracle E-Business Suite, JD Edwards, Siebel, Oracle Database, Oracle Technology and Middleware products, Hyperion, Demantra, Agile PLM, ATG/Endeca, SAP, BusinessObjects, HANA Database, and more. For more information, visit our website [https://spinnakersupport.com/ ].

Media Contact:

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Spinnaker Support is the fastest growing provider of third-party maintenance and managed services for Oracle and SAP applications

Source: Spinnaker Support

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